Klient kocha promocje i kupuje oczami

Klub Legia rezygnuje z obecności w centrach handlowych

Klub Legia rezygnuje z obecności w centrach handlowych

– Każdy handlowiec wie, że klient kocha wszelkie promocje… handlowcy także, pod warunkiem, że są w stanie szybko sprawdzić jaka promocja im się opłaca oraz równie szybko o niej poinformować – najlepiej wizualnie, bo klient kupuje przecież oczami! Ten ostatni element skutecznej promocji – poinformowanie klienta, że coś jest tańsze – jest najtrudniejszy do zrealizowania. Dlaczego? bo wydrukowanie plakatów, banerów, kolorowych materiałów większego formatu jest kłopotliwe. Wcale jednak nie musi tak być. Wielkoformatowe drukarki Epsona pozwalają na szybki wydruk, fotograficznej jakości, plakatów i banerów o szerokości 24” (61cm) i 44” (112cm) – odpowiednio drukarki Epson Stylus Pro P7700 i P9700. Najistotniejsze jest to, że drukarki te są proste w obsłudze i włączenie ich w system informatyczny sklepu pozwala na druk plakatu zawierającego zdjęcie produktu, starą i nową cenę oraz bijącego po oczach napisu „promocja”, praktycznie z poziomu stanowiska kasowego. Oczywiście jeśli zdefiniowaliśmy przedtem typowy layout plakatu, a w bazie sprzedawanych towarów mamy też ich zdjęcia – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Tomasz Kuciński, reprezentujący firmę Epson.

Epson jest firmą specjalizującą się w dziedzinie obrazowania i innowacji. Strategią spółki jest tworzenie kompaktowych, energooszczędnych i precyzyjnych technologii. Oferta produktów firmy obejmuje drukarki oraz projektory 3LCD do zastosowań biznesowych i domowych.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska