Yogen Fruz poszukuje franczyzobiorców

W tegorocznych targach ma wziąć udział ponad 8 tys. uczestników

W tegorocznych targach ma wziąć udział ponad 8 tys. uczestników

W pierwszej fazie rozwoju sieci organizator systemu Yogen Fruz planuje otwarcie punktów sprzedaży w największych miastach Polski. Docelowo sieć ma liczyć 50 punktów sprzedaży. Różnorodność oferowanych przez franczyzodawcę konceptów minimalizuje ograniczenia związane z wielkością i rozmiarami galerii handlowej na terenie której może znajdować się placówka działająca pod szyldem marki.

Sieć punktów sprzedaży działa w kilku podstawowych formatach dopasowanych indywidualnie do każdej lokalizacji w obrębie galerii handlowej. Koncept Yogen Fruz zakłada, że placówki zorganizowane są według określonego projektu i mają podobną formułę konceptu, wspólną ofertę i sposób zarządzania. Dostępne formaty, to wyspa handlowa – kiosk, lokal w strefie food court bez własnej strefy konsumpcyjnej, bądź lokal o charakterze kawiarni z własną strefą konsumpcyjną.

Franczyzobiorca, który zdecyduje się na podpisanie umowy i otwarcie punktu sprzedaży otrzymuje koncept biznesowy, wszelką pomoc w prowadzeniu lokalu, dostęp do surowców, szkolenia, a także wyłączność terytorialną i wsparcie w działaniach marketingowych.

Marka Yogen Fruz pojawiła się na rynku w 1986 roku w Toronto w Kanadzie. Obecnie jest dostępna w ponad 1200 lokalizacjach w 25 krajach. Właścicielem licencji w Polsce jest firma Healthy Lifestyles Master Franchiser Polska Sp. z o.o.

 

Reklama

Galeria Jurajska