Focus Mall w Zielonej Górze

– Brazylia w tym momencie jest dla nas kluczowym rynkiem ze względu na znaczące tempo rozwoju społeczno-gospodarczego, jaki dokonał się w tym kraju, a także z uwagi na ogromne możliwości wynikające z tych zmian. Postrzegamy Amerykę Łacińską jako kolejny krok w strategii rozwoju naszej firmy. To zarazem nowe wyzwanie, do którego podchodzimy z takim samym zaangażowaniem, jak wtedy, gdy 15 lat temu otwieraliśmy pierwsze centra typu outlet w Hiszpanii – powiedział José María Losantos, prezes firmy Neinver.

Neinver w Polsce ma w soim portfolio centra outlet – Factory Warszawa, Factory Wrocław, Factory Poznań, a także parki handlowe Futura we Wrocławiu i w Krakowie oraz poznańskie centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Malta. Według zapowiedzi w nadchodzących dwóch latach Neinver Polska zainwestuje w budowę centrów outletowych 73 mln euro. W roku 2012 zostanie towarty Outlet Factory Annopol w Warszawie, a w 2013 roku oddany zostanie do użytku Factory Szczecin.

Eksport tej koncepcji handlu na nowy rynek to część strategii, zakładającej większe zróżnicowanie geograficzne w zakresie planowanych inwestycji.