Nowy koncept salonów Diverse

Retail Provider zamierza wybudować kompleks handlowy przy dworcu

Retail Provider zamierza wybudować kompleks handlowy przy dworcu

Sklep w katowickim kompleksie handlowym ma ponad 700 metrów kwadratowych powierzchni i jest trzykrotnie większy od dotychczas otwieranych, największych sklepów należących do sieci Diverse.

Nowy multibrandowy format sklepów, tak jak cała sieć sprzedaży, funkcjonuje pod szyldem Diverse. Marki należące do Etos SA zajmują w nim około 50 procent powierzchni sprzedaży. Pozostałą część oferty sklepu stanowią komplementarne produkty takich marek jak: Pepe Jeans, New Zealand Auckland, Alcott, czy Brodway.

Według nowej koncepcji sklepów Diverse Multibrand salony będą zajmowały od 500 do 700 mkw. powierzchni. Formuła przeznaczona jest do najlepszych funkcjonujących oraz planowanych galerii handlowych w największych miastach w Polsce. W ciągu najbliższych trzech lat, w zgodzie z nowym konceptem, planowane jest otwarcie ok. 15 salonów. Pierwsze z nich pojawią się już na wiosnę 2012 roku w, jak zapowiada zarząd, jednej z najlepszych galerii handlowych w Polsce. W chwili obecnej potwierdzone są również trzy kolejne realizacje w nowo planowanych, prestiżowych lokalizacjach.

Zarząd spółki zarządzającej marką zapowiada, że nowa koncepcja sklepu jest ciągle rozwijana i w miarę potrzeby będzie uatrakcyjniana, poprzez wprowadzanie nowych marek odzieżowych, przy założeniu, że marką wiodącą jest Diverse. O tym, czy formuła Diverse Multibrand będzie wartością dodaną dla centrum handlowego w którym pojawi się salon sieci pozwolą stwierdzić pierwsze wyniki sprzedaży.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska