Debiut Juli w Polsce – dwa sklepy otwarte

CH Franowo z nowym najemcą

CH Franowo z nowym najemcą

– Różnice w asortymencie między polskimi sklepami a szwedzkimi dotyczą najwyżej 15 proc. towarów. Na przykład w Szwecji znacznie więcej sprzedaje się farb do drewna, a w Polsce do ścian betonowych. U nas rury mają zazwyczaj inną średnicę. To wszystko trzeba było uwzględnić przy zatowarowaniu. Jakość produktów jest jednak ta sama dla obu krajów – poinformował w wypowiedzi dla Retailnet.pl Per-Eric Frost, prezes spółki Jula Poland i szef działu ekspansji Holdingu Jula na świecie.

Multimaket w Parku Handlowym Targówek ma ponad 4 tys. mkw. i jest największym z dotychczasowych. – Warszawa jest stolicą kraju możemy pozwolić sobie na otwarcie tu większego sklepu – powiedział Per Eric Frost. Lokal został przejęty po sieci Electro World, która opuściła rynek. Jula przejmuje też po elektromarketach lokalizacje w Jankach i we Wrocławiu. Frost zwrócił uwagę, że polskie sklepy Jula mają niższe ceny ze względu na większą niż w Szwecji konkurencję między sklepami z tego sektora.

W multimarkecie Jula klienci mogą kupić towary z różnych branż. Są tu zarówno narzędzia do remontu domu, ogrodu i garażu, sprzęt sportowy, jaki i produkty AGD RTV , akcesoria samochodowe oraz odzież. – Oczywiście do tej pory wspomniane produkty były dostępne w naszym kraju, ale klienci musieli tracić sporo czasu na ich poszukiwania w różnych miejscach – poinformował Daniel Adamiuk, Country Manager sieci Jula.
 
Sieć ma obecnie 33 multimarkety w Szwecji i 13 w Norwegii. Polska jest trzecim krajem ekspansji. Do końca 2012 roku planuje otwarcie 9 sklepów w polskich miastach.

Najemcy

RETAILNET Newsletter
dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców i deweloperów

Najnowsze wiadomości