Rossmann zmienia koncept salonów

Stawki czynszów pozostawały na względnie stałym poziomie

Stawki czynszów pozostawały na względnie stałym poziomie

Jak niedawno informowaliśmy, pierwszy sklep w nowej odsłonie został otwarty w łódzkiej Manufakturze. Koncept sprawdził się i teraz zarząd spółki zamierza wprowadzić zmiany w swoich większych placówkach. Rozszerzona ma zostać paleta artykułów spożywczych, a nowością ma być wprowadzenie rozbudowanej oferty markowych win. W nowych salonach pojawią się także artykuły biurowe, bielizna, zabawki i akcesoria dla domu.

Nowa koncepcja, jak powiedział na łamach Dziennika Gazeta Prawna, Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, zwiększy obroty sieci. – Poprzez uzupełnienie oferty swoich sklepów o artykuły spożywcze Rossmann stabilizuje obroty. Polski rynek żywności jest bowiem bardzo stabilny, odporny na światową recesję, gdyż obsługują go w 90 proc. krajowi wytwórcy. Nowa koncepcja może więc pozwolić Rossmannowi bardzo zwiększyć obroty. To bowiem bardzo dobra metoda na utrzymanie klientów na coraz bardziej konkurencyjnym rynku drogeryjnym.

Rossmann działa w Polsce od 18 lat i rozwija się dynamicznie: posiada 600 sklepów w 270 miastach i zatrudnia ponad osiem tysięcy pracowników. Jego udział w rynku chemiczno-kosmetycznym to ponad 17 procent. Sklepy sieci zawojowały nie tylko Europę – możemy je znaleźć w Niemczech, Polsce, Czechach i na Węgrzech, ale też w Turcji i Albanii.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016