Coccodrillo zwiększa liczbę salonów

Rossmann zmienia koncept swoich salonów

Rossmann zmienia koncept swoich salonów

– W listopadzie uruchomiliśmy sklep o wielkości 70 metrów kwadratowych w Centrum Handlowym Europa w Jaśle oraz w Galerii Niwa zlokalizowanej w Oświęcimiu. Jest to pierwszy salon w mieście i zajmuje 60 mkw. powierzchni. Kolejne otwarcia, które planujemy w ciągu najbliższych tygodni to salony w CH Ortrovia w Ostrowie i w kieleckiej galerii Echo. W grudniu natomiast ruszą sklepy w Galerii Best w Sokołowie Podlaskim, CH Batory w Gdyni i w Stalowej Woli. Wszystkie nowe salony będą miały powierzchnie o wielkości około 70 mkw. – mówi w rozmowie z Retailnet Alicja Mielcarek, reprezentująca spółkę CDRL.

CDRL SA zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży. Spółka powstała w 2002 r. z połączenia dwóch firm działających w branży odzieżowej Marco Sp. z o.o. oraz Remi Sp. z o.o. i w 2003 r. przyjęła nazwę Coccodrillo. W ciągu 10 lat działalności stworzyła sieć sprzedaży, która składa się obecnie z 145 placówek usytuowanych na terenie całego kraju. Marka posiada swoje sklepy m.in. w warszawskim centrum handlowym M1 oraz Reduta, w Galerii Sandomierz, Galerii Bełchatów, Pasażu Łódzkim, CH Jantar w Słupsku czy wrocławskich centrach: Magnolia Park, Pasaż Grunwaldzki i Factory Outlet.
 

Reklama

Galeria Jurajska