– Jest niewiele miejsc w Europie, które jednego dnia otworzyły drzwi dla prawie 40 różnych marek, oferując szeroką kolekcję każdej z nich. Najbardziej prestiżowe z nich to z pewnością Gucci, Yves Saint Lauren, Lanvin, Chloe, Balenciaga, D & G, Bottega Veneta – powiedział PAP Life Arkadiusz Likus, odpowiedzialny za marki modowe w Wolf Bracka.

Oto pełna lista marek dostępnych w domu modowym VitkAC, który stanowi część obiektu Wolf Bracka: Gucci, Diesel Black Gold, Bottega Veneta, Yves Saint Laurant, Lanvin, Likus Concept Store, Rick Owens, Ann Demeulemeester, Balmain, Damir Doma, John Galliano, Martin Margiela, Victor & Rolf, Gianfranco Ferre, Michael Kars, Ring, Givenchy, Dsquared2, Balencianga, Brioni, D&G, Paul Smith, Dries Van Noten, Iris Shoes, Michael Kors, Marc Jacobs, Jil Sander, Veronique Branquinho, Chloe, La Perla, Armani Casa, Missoni Home, Fendi Casa, Baxter, Bonacina Pierantioni, Matteo Grassi, Driade, Gubi, Pastoe, Flexform, Manooi, Barovier&Toso, Terzani, Davide, Groppi, Limited Edition, I+I, Infinity, Plank.

W pobliżu domu handlowego znajdują się liczne sklepy na Chmielnej i Nowym Świecie – dwóch najbardziej prestiżowych ulicach handlowych stolicy. Najbliższe duże obiekty handlowe to Galeria Centrum i Smyk. Wolf Bracka ma 25 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym blisko 11,8 tys. mkw. powierzchni do wynajęcia. Oferuje 187 miejsc parkingowych. Składa się z sześciu kondygnacji naziemnych i pięciu podziemnych.

Dom handlowy należy do rodziny Likusów, właścicieli ekskluzywnych hoteli. Inwestorem jest firma Wolf Immobilien Polen, a autorem projektu pracownia Kuryłowicz& Associates.