Duża aktywność sieci handlowych w Warszawie

Sieci handlowe w Warszawie wykazywali w III kwartale dużą aktywność

Sieci handlowe w Warszawie wykazywali w III kwartale dużą aktywność

Sytuacja na ulicach handlowych w stolicy jest bardzo dynamiczna. Otwarcie flagowego sklepy H&M przy Nowym Świecie przyniosło wzrost atrakcyjności tego rejonu. Kolejną marką, która się tam pojawiła, jest niemiecka Rena Lange. Swoją ekspansję w Warszawie przyśpieszyła także amerykańska sieć kawiarni Starbucks, która otworzyła swoje lokale w biurowcach WFC i Zebra, a wkrótce otworzy także na pl. Trzech Krzyży – czytamy w raporcie „Warszawski Rynek Nieruchomości” przygotowanym przez firmę Jones Lang LaSalle według stanu na koniec trzeciego kwartału 2011 roku.

Wśród sieci, które w ostatnim kwartale uruchomiły sklepy w stolicy są: Desigual, Groovy Kids, Yogen Fruz czy długo oczekiwany GAP. W Złotych Trasach swój flagowy sklep znacząco powiększył Van Graaf. W zeszłym tygodniu otworzyła sklepy w parkach handlowych Targówek i Janki szwedzka sieć dla majsterkowiczów Jula.

Analitycy z firmy Jones Lang LaSalle informują, że stawki czynszowe w trzecim kwartale br. utrzymywały się na stałym poziomie. Miesięczny czynsz za najlepsze lokale do 100 mkw. w wiodących centrach handlowych waha się w granicach od 70 do 90 euro za metr kwadratowy Stabilne są również stawki przy głównych ulicach – takich jak Nowy Świat, Chmielna, Plac Trzech Krzyży czy Marszałkowska. Miesięczne stawki wynoszą od 75 do 95 euro za metr kwadratowy.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016