Salad Story działa w Silesia City Center od 17 listopada 2011 r.

Jest już osiemnasta restaracja w portfolio sieci a zarazem siódma umowa w ramach systemu franczyzowego Salad Story. Lokal oferuje sałatki przygotowywane na bazie naturalnych składników. Możliwe jest komponowanie posiłków według własnych upodobań. Przygotowywane są ona na oczach klienta. Tak skomponowane duże porcje – mała sałatka 300 g, a duża 500 – stanowią osobne danie.

Opłata dla franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem lokalu z logo Salad Story wynosi 30 tys. zł. Jest to koszt licencji, która obejmuje receptury, pomoc w aranżacji, zakupie sprzętu, doradztwo na etapie uruchamiania i prowadzenia lokalu, szkolenia zarówno w punktach własnych sieci, jak i w punkcie franczyzobiorcy oraz wsparcie marketingowe.

Silesia City Center dysponuje powierzchnią handlową wynoszącą 86 tysięcy metrów kwadratowych, na której znajduje się ogółem 310 sklepów. W wyniku niedawnej rozbudowy do centrum dołączyły takie marki jak Van Graaf, H&M, Smyk Megastore, Cubus, KappAhl, Humanic. Ponadto w centrum pojawiły się marki do tej pory nieobecne na rynku śląskim, takie jak Guess Denim, Tommy Hilfiger czy La Mania. Poza sieciami sklepów odzieżowych w nowej części Silesia City Center swoje sklepy mają Pollini, Pinko, Guess Denim, Furla i Rolex, jak również restauracje i firmy świadczące usługi zdrowotne i kosmetyczne.