Marks&Spencer z nowym zarządem

Jonathan Smith przez ostatnie lata piastował to samo stanowisko w Irlandii oraz Irlandii Północnej. Wcześniej był dyrektorem generalnym kilkunastu londyńskich hipermarketów sieci Wal-Mart.

Nowy dyrektor przedstawił już swoje pierwsze cele biznesowe, w tym obniżkę cen ponad czterech tysięcy produktów, średnio o 14 procent. Nowy szef zapowiada też prace nad lepszym dopasowaniem oferty M&S do specyfiki naszego regionu i doskonaleniem jakości obsługi klienta.

Kolejna ważna zmiana personalna w Marks & Spencer to awans Polki, Joanny Pintal, dotychczasowej Regional Marketing Manager na Polskę i Kraje Bałtyckie, na stanowisko szefa marketingu na obszar Centralnej i Wschodniej Europy.

Marks & Spencer obecnie jest w Polsce właścicielem 15 dużych salonów oraz dwóch outletów. Sześć sklepów mieści się w Warszawie, w największych centrach handlowych. Poza stolicą sklepy Marks & Spencer znajdziemy też w Poznaniu, Wrocławiu, Gdyni, Koszalinie, Legnicy, Jeleniej Górze, Kłodzku, Piotrkowie Trybunalskim oraz w Zamościu, a outlety w Gdańsku i Piasecznie.