Tesco od dwóch lat współpracuje z domem mediowym Codemedia

– Codemedia zaproponowała najlepszą strategię oraz innowacyjne narzędzia promocji marki w internecie. Agencja przedstawiła także korzystny i konkurencyjny sposób rozliczania kampanii – podkreśla Piotr Mrzygłód, kierownik ds. reklamy Tesco.

– Cieszy nas fakt, że Tesco po raz kolejny powierzyło naszej agencji planowanie i zakup mediów w internecie. Jest to przede wszystkim dowód uznania dla naszych działań oraz wyraz zadowolenia z dotychczasowej współpracy. Jesteśmy pewni, że nasze doświadczenie w budowaniu strategii i realizacji projektów online przyczyni się do jeszcze bardziej skutecznej komunikacji Tesco w dynamicznie rozwijających się mediach elektronicznych – mówi Anna Gruszka, Co-managing & Strategic Director.

Codemedia to dom mediowy specjalizujący się w strategicznym wykorzystaniu Internetu i mediów cyfrowych w komunikacji marketingowej. Spółka jest obecna na polskim rynku marketingu internetowego od 2008 roku. Od lutego 2011 jest notowana na rynku New Connect. Od dwóch lat współpracuje z Tesco. W przetargu pokonała pięciu konkurentów. Spółka należy do Grupy ADV.