Otwarcie Toys”R”Us w Blue City

Sieć ma około 1600 sklepów na świecie

Sieć ma około 1600 sklepów na świecie

Salon zamie powierzchnię ponad 1,7 tys. mkw. Znajdą się w nim marki takie jak Hasbro, Lego czy Mattel. Będą też brandy własne Toys”R”Us, których nie można znaleźć poza siecią. Część powierzchni zajmie sekcja Babies”R”Us z artykułami dla niemowląt i maluchów. Firma zapowiada, że będzie nawiązywała stosunki biznesowe z polskimi producentami. Zamierza też szukać okazji wprowadzania produktów polskich producentów do innych krajów, w których działa. Na przyszły rok firma zapowiada kolejne otwarcia w dużych miastach w Polsce. W tej chwili sieć ma około 1600 sklepów w 35 krajach, a Polska jest 36. państwem na drodze jej ekspansji.
 
– Obserwujemy, że coraz więcej międzynarodowych firm pozytywnie ocenia potencjał rynku polskiego i decyduje się na otwieranie swoich sklepów w naszym kraju – ocenia Dagmara Filipiak, starszy konsultant w dziale reprezentacji najemców powierzchni handlowych w Jones Lang LaSalle. – Spośród marek, które rozpoczęły działalność w 2011 roku dominują te, związane z modą oraz obuwiem. Branża dziecięca również cieszy się dużym zainteresowaniem. Wejście na rynek polski marki Toys”R”Us wpisuje się w to zapotrzebowanie rynku – dodaje Filipiak.
 

Źródło: Retailnet/Jones Lang LaSalle

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016