Kolporter w 2011 roku podpisał 120 umów najmu

– Na polskim rynku centrów handlowych w 2011 roku można było zaobserwować wyraźne ożywienie. Ruszyły wstrzymywane wcześniej projekty, sporo deweloperów postanowiło zainwestować w rozwój istniejących obiektów i budowę nowych. Dużo wskazuje, że ta tendencja, mimo kryzysu, utrzyma się w przyszłym roku. Okazuje się, że ten rynek wciąż jest atrakcyjny dla inwestorów, również zagranicznych, którzy szukają nowych możliwości również w mniejszych miastach. Warto przy tym zauważyć, że coraz większe zainteresowanie budzą małe centra, lokowane właśnie w mniejszych ośrodkach. Kolporter rok 2011 zalicza do udanych pod względem rozwoju. Spółka podpisała 120 umów najmu, z czego większość to lokalizacje w nowoczesnych kanałach handlu, a 30 umów dotyczy segmentu centrów handlowych. Rok 2012 wydaje się dla Kolportera równie obiecujący jak obecny – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Grzegorz Maciągowski, reprezentujący spółkę Kolporter SA.

Kolporter SA jest dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Aktualnie firma jest właścicielem ponad 870 saloników prasowych (w tym blisko 70 salonów premium Top-Press), rozwija również sieć własnych sklepów spożywczych w formacie convenience Dobry Wybór.