Nowy Douglas w Warszawie

Douglas otwiera dwunasty salon w stolicy

Douglas otwiera dwunasty salon w stolicy

Nowy sklep, który zajmuje 120 metrów kwadratowych powierzchni handlowej jest najmniejszą perfumerią należącą do sieci Douglas. Sklep znajduje się na parterze, w sąsiedztwie salonu Zary. W salonie jest dostępny szeroki wybór marek na wyłączność – m.in. Sensai Kanebo, Collistar, Nouba, Elie Saab. Lokal wyróżnia się podwyższonym standardem, kolorystyką wnętrza i nowoczesnym oświetleniem LED. W butiku można także skorzystać z serwisu na który składają się cztery stanowiska do makijażu. Sklep zaaranżowano w nowym formacie kompaktowym, który oznacza maksymalnie efektywne wykorzystanie powierzchni ułatwiające jasną nawigację dla konsumenta.

– W październiku i listopadzie tego roku otworzyliśmy siedem sklepów – w Kielcach, Szczecinie, Krakowie, Ostrowie, Kaliszu, Toruniu i w Warszawie. W najbliższych miesiącach zaprosimy klientów do naszej setnej perfumerii – powiedziała Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.

Douglas Polska to sieć perfumerii, która osiada obecnie 96 sklepów o zróżnicowanych formatach
w 48 miastach. Wynajmuje ponad 26 tys.mkw. powierzchni w centrach handlowych i w lokalach przy ulicach handlowych. W asortymencie pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym Douglas ma 20 tys. produktów, w tym ponad 40 marek na wyłączność (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford). Douglas jest też właścicielem pierwszej w Polsce w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej. Sieć zatrudnia blisko 1200 osób. W tym roku firma obchodzi 10 lecie swojej działalności w kraju. Na świecie funkcjonuje od ponad 60 lat.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016