Yes: sieć sklepów jubilerskich powiększy się w nowym roku

Paweł Korobacz – dyr. ds. ekspansji i organizacji sieci Yes

Paweł Korobacz – dyr. ds. ekspansji i organizacji sieci Yes

– Sieć Sklepów Jubilerskich Yes, rozwijana przez poznańską firmę Yes, która obchodzi właśnie swoje 30 urodziny, od kilku miesięcy przygotowuje się na wyzwania w nowym roku. Naszym głównym celem jest obrona dobrych wyników osiągniętych w mijającym roku. Mamy już kilka podpisanych umów najmu na lokale w centrach handlowych, które powstaną w ciągu najbliższych 12 miesięcy, i te sklepy na pewno zostaną otwarte. Dalsze decyzje, co do nowych lokalizacji będziemy podejmowali – jak zawsze – po wnikliwej analizie lokalnego rynku i z uwzględnieniem aktualnej, ogólnej sytuacji ekonomicznej. Istotną pomocą w podejmowaniu właściwych decyzji będzie wdrożenie nowego zintegrowanego systemu IT klasy ERP, obejmującego wszystkie obszary działalności firmy. Ponadto, zamierzamy najbliższy rok wykorzystać na dalsze podnoszenie kwalifikacji personelu sklepów oraz pracowników centrali i zapewnienie naszym klientom obsługi na najwyższym możliwym poziomie. Duża część sieci Yes działa na zasadzie współpracy franczyzowej – dlatego wzmacnianie integralności, rozpoznawalności oraz potencjału i wartości marki będzie stanowiło istotny aspekt aktywności spółki. Na pewno nie zaniedbamy również wprowadzania nowych kolekcji biżuterii, gdyż nasi klienci stawiają przed nami w tym zakresie najwyższe wymagania i jak zawsze oczekują od Yes wzornictwa w najlepszym wydaniu – mówi w rozmowie z portalem Retailnet.pl Paweł Korobacz dyrektor ds. ekspansji i organizacji sieci detalicznej Yes.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska