Triwa wkracza na polski rynek

Triwa: ekspansja w Polsce

Triwa: ekspansja w Polsce

Sklep, który ma format wyspy handlowej w poznańskiej Galerii Malta, zajmuje około 10 metrów kwadratowych powierzchni handlowej.

– Sukces obecnego projektu wpłynie na decyzje związane z otwieraniem kolejnych markowych salonów sprzedaży w nowych lokalizacjach. Pierwsze decyzje zapadną z początkiem 2012 roku. W planach jest otwarcie wyspy handlowej także w Warszawie  – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Adam Smorawiński reprezentujący spółkę Triwa Polska.

Sieć Triwa współpracuje z parą polskich architektów Jerzym Woźniakiem i Pawłem Garusem, właścicielami pracowni architektonicznej mode:lina. Przykładem tego porozumienia jest specjalna aranżacja pierwszego sklepu w Galerii Malta. Wyspa handlowa, na której prezentowane są produkty firmy, nawiązuje stylem do artykułów projektowanych dla marki.

Triwa Polska oferuje kilka kolekcji zegarków: Classic, Chrono, Mini, Brasco oraz Nevil.

Galeria Malta ma 54 tys. mkw. powierzchni handlowo-rozrywkowej i 170 salonów polskich i międzynarodowych marek, punkty usługowe, restauracje, kawiarnie oraz Multikino i klub fitness.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016