Agata Brzezińska, Neinver Polska: nowy rok pod znakiem doświadczonych deweloperów

Agata Brzezińska, dyrektor ds. najmu Neinver Polska

Agata Brzezińska, dyrektor ds. najmu Neinver Polska

W cenie pozostaną doświadczeni deweloperzy znający specyfikę sektora, mający na koncie udane inwestycje i dbający o dobre relacje z rynkiem. Ugruntowany know-how będzie niezbędny do budowania trafnych strategii komercjalizacji, poprzedzonych dogłębną analizą rynku, umożliwiającą „uszycie” obiektu na miarę lokalnych potrzeb. Doświadczenie i zaufanie będą silną przewagą konkurencyjną, umożliwiającą stosowanie nowatorskich koncepcji i niesztampowych rozwiązań, sprzyjającą rozwojowi obiektów wielofunkcyjnych oraz wyspecjalizowanych form komercyjnych. Od sieci handlowych wymaga to elastyczności, ale też konsekwencji w realizacji długofalowych strategii rozwoju, silnie sprecyzowanego pozycjonowania i optymalizacji działań. Coraz częściej niezbędnym elementem staje się uwzględnienie sprzedaży outletowej, jako narzędzia zapewniającego kontrolę nad pełnym życiem towaru oraz poszerzającym grupę potencjalnych odbiorców. Dobre centra wyprzedażowe skupiające silne marki będą niewątpliwie cenną alternatywą dla tradycyjnych kanałów dystrybucji – dodaje Agata Brzezińska.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016