Korona Kielce: 170 sklepów na 38,7 tys. mkw.

80 procent powierzchni galerii została już wynajęta

80 procent powierzchni galerii została już wynajęta

Nowościami na kieleckim rynku będą fitness klub Pure – w pierwszy w województwie w formacie Platinum z basenem, jacuzzi i saunami, a także sklep sportowy Intersport oraz delikatesy Piotr i Paweł.

– 80 procent naszej powierzchni handlowej zostało już wynajęte. Na rynku jest około 350 liczących się marek i z wszystkimi staramy się rozmawiać. Jednak naszym celem jest także zachowanie własnej odrębności, stąd na przykład decyzja o wprowadzeniu marki Intersport w odróżnieniu od innych obecnych w galeriach handlowych marek sportowych – mówi Iwona Pękalska z firmy Libra Projekt zajmującej się wynajmem powierzchni centrum handlowego Korona Kielce.

Obecnie galeria podpisała umowy z takimi markami jak: Zara, Zara Home, Stradivarius, Bershka, Massimo Dutti, czy Oysho z grupy Inditex, a również Smyk Mega Store (2 tys. mkw.), Caterina, Sesst, Ette Lou, Danny Rose, Media Expert, Espossa i Klub Squash z pięcioma kortami, w którym będą mogły się odbywać rozgrywki ligowe.

Lokale handlowe w Koronie Kielce zajmą łącznie 38,75 tys. mkw. Powierzchnia całkowita galerii liczona wraz z parkingami, które są umiejscowione na trzech poziomach, wynosi 93,5 tys. mkw. Wartość inwestycji w galerię handlową Korona Kielce wynosi 100 mln euro. Obecnie na budowie CH Korona Kielce pracuje 380 osób. Podczas prac wykończeniowych, które rozpoczną się w grudniu 2011 roku potrzebnych będzie 2 tys. pracowników.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016