Blue City: 650 mkw. dla F&F

Warszawskie centrum handlowe Blue City

Warszawskie centrum handlowe Blue City

– Cały czas zmieniamy i poprawiamy kompozycję najemców w centrum – mówi Małgorzata Maier, PR & Event Manager Blue City. – Chcemy oferować naszym klientom jak najlepsze marki. Ostatnio debiutowała u nas na polskim rynku znana sieć Toys’R’Us.

Brytyjska marka modowa F&F prowadzi sprzedaż swoich produktów w 11 krajach Europy. Ostatnio otworzyła samodzielne sklepy marki w Brnie i Pradze. Oferuje ona odzież męską i damską, biżuterię, obuwie, odzież dziecięcą, bieliznę.

F&F jest marką odzieżową stworzoną przez brytyjski koncern Tesco.

W skład kompleksu Blue City wchodzi galeria handlowa, którą tworzy ponad 200 sklepów i punktów usługowych, rozbudowana część rozrywkowa z placem zabaw dla dzieci Inca Play, szkołą tańca Egurrola Dance Kids, kortami Squash City, torem gokartowym Grand Prix i centrum Zdrowia i Fitnessu Pure oraz powierzchnie biurowe, które znajdują się w dwóch skrzydłach budynku Blue City i nazywają się odpowiednio: Blue Office 1 i Blue Office 2. Cały kompleks liczy około 185 tys. mkw. powierzchni.

Centrum Blue City planuje powiększenie powierzchni całkowitej galerii o kolejną przestrzeń biurową, która zostanie wynajęta w 2012 roku. Na terenie centrum pojawią się w przyszłym roku nowe sklepy i lokalizacje, dzięki adaptacji części powierzchni niewykorzystanej.
 

Reklama

Galeria Jurajska