Yogen Früz rozwinie sieć salonów

Docelowo sieć Yogen Früz chce otworzyć 50 punktów sprzedaży zlokalizowanych na terenie całego kraju.

– Potencjalnym franczyzobiorcom udostępniamy kompleksowy prospekt informacyjny, który pozwoli na ocenę firmy jako przyszłego fraczyzodawcy, ułatwi zapoznanie się z zasadami na jakich opiera się system i kalkulację korzyści z przystąpienia do sieci – mówi Anita Gagoś, pełnomocnik masterfranczyzobiorcy marki Yogen Früz.

Lokale handlowe marki będą prowadzone w trzech formatach: wyspy handlowej, lokalu w strefie food – court bez własnej strefy konsumpcyjnej oraz lokalu o charakterze kawiarni z własną strefą konsumpcyjną.

Obecnie marka Yogen Früz posiada ponad 1200 placówek w 25 krajach na całym świecie. W Polsce ostatnio uruchomiła punkt sprzedaży w warszawskim centrum handlowym Wola Park. Otwarcie tego punktu połączono z wprowadzeniem nowej usługi Ü – Serve, która polega na przygotowaniu deseru skomponowanego według własnego pomysłu.

Punkt sprzedażowy w CH Wola Park to kolejny krok w budowie sieci lokalnych partnerów w innych miastach Polski. Sieć będzie zgodnie z planem marketingowym rozwijana na zasadzie franczyzy.