CCC to jedna z flagowych marek Grupy NG2

Przypomnijmy, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży za październik br. były również wyższe niż w analogicznym okresie 2010 roku. Wyniosły one 173,9 mln zł, co stanowi wzrost o 11,4 proc. Z kolei we wrześniu br. NG2 zanotowało nieco gorsze wyniki – wówczas przychody ze sprzedaży wyniosły 103,2 mln zł i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 14,2 proc.

W sumie grupa NG2 wypracowała przychody ze sprzedaży za okres styczeń – listopad na poziomie nieco ponad 1 mld zł, czyli więcej niż w osiągniętych w tym samym okresie 2010 roku o 5,5 proc. Większość (904,5 mln zł) stanowią przychody ze sprzedaży detalicznej.

Grupa NG2 jest polskim producentem i sprzedawcą detalicznym obuwia. Według stanu na koniec września 2011 roku spółka dysponowała siecią 705 placówek, w tym: 283 salony CCC, 49 salonów CCC w Republice Czeskiej, 39 butików Quazi, 220 sklepów Boti, 50 salonów franczyzowych CCC (w tym 2 salony franczyzowe CCC w Rosji) i 64 sklepy franczyzowe Boti. Spółka posiada łącznie 67 zarejestrowanych marek towarowych – najbardziej popularną marką sprzedawaną przez Grupę NG2 jest marka Lasocki.