LPP: 30-proc. wzrost przychodów w listopadzie br.

Spółka odnotowuje 30-procentowy wzrost przychodów

Spółka odnotowuje 30-procentowy wzrost przychodów

Zarząd LPP SA poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w listopadzie 2011 roku przez GK LPP SA przekroczyły 202 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2010 roku o około 30 procent. Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła z kolei 62 procent i była wyższa o około jeden punkt procentowy od zrealizowanej w listopadzie roku poprzedniego.

Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – listopad 2011 roku wyniosła około 2,17 mln zł. Przychody te były wyższe o około 19 procent od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

LPP SA jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Główna siedziba spółki mieści się w Gdańsku, gdzie znajduje się również całe zaplecze projektowe dla Reserved i Cropp. Działy tworzące marki House i Mohito zlokalizowane są w Krakowie. Firma jest obecnie właścicielem pięciu marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars. LPP SA od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do dwunastu europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. Pierwszy sklep pod logo Reserved został otwarty w Polsce w połowie lat dziewięćdziesiątych. Z kolei marka Mohito pojawiła się na rynku w lipcu 2008 roku.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska