Clarks: szósty salon otwarty w Warszawie

Do produkcji obuwia Clarks stosuje unikalne technologie

Do produkcji obuwia Clarks stosuje unikalne technologie

Nowy salon został zaprojektowany według nowego konceptu meblowego. Dzięki energetycznej kolorystyce oraz ociepleniu wnętrza naturalnymi elementami zaprezentowane zostanie ciekawe, inspirujące wnętrze. W salonie Clarks w CH Targówek w Warszawie dostępna będzie m.in. kolekcja świąteczno-noworoczna. Eleganckie wzory, zdobienia, wyprofilowane obcasy sprawiają, że ta kolekcja ma stanowić esencję kobiecego piękna i powrót do pełnej elegancji lat 50’ i 60’.

Marka ma w swojej ofercie obuwie damskie, męskie oraz dziecięce, a także torebki. Buty i botki mogą być noszone zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje do eleganckiego stroju. 

Centrum handlowe Atrium Targówek jest największym obiektem rozrywkowo-handlowym prawobrzeżnej Warszawy. Galeria liczy 31 tys. mkw. całkowitej powierzchni najmu bez supermarketu. Mieści się na niej 140 lokali. Budynek jest dwukondygnacyjny. Do galerii przynależy parking na 1780 miejsc.

Spółka C. & J. Clark International Ltd. Jest zarejestrowana w Wielkiej Brytanii. Powstała w 1825 roku. Zajmuje się zarówno sprzedażą obuwia jak i jego projektowaniem. Przy produkcji stosuje dopasowane do przeznaczenia obuwia technologie, w tym opracowane samodzielnie.  Zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Wielkiej Brytanii, Północnej Ameryce, Zachodniej i Wschodniej Europie, Indiach oraz Chinach.  Marka obecna jest w m.in. Japonii, Turcji, Indonezji, Luksemburgu, Singapurze, a także Ameryce Łacińskiej, krajach Europy Wschodniej takich jak  Republika Czeska i Polska.

Reklama

Galeria Jurajska