Sklep Intersport

Przypomnijmy, ze w październiku br. przychody netto ze sprzedaży wyniosły 14,786 mln zł i były wyższe o 7,5 procent niż w tym samym okresie 2010 roku (wówczas spółka odnotowała przychody w wysokości 13,760 mln zł). Z kolei przychody ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2011 r. wyniosły 12,49 mln zł i były niższe tylko o 1,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Wówczas przedstawiciele zarządu spółki informowali, że od września br. zauważalne jest wyhamowanie spadkowego trendu sprzedaży z ostatnich kilku miesięcy. Prognozowano, że w perspektywie kolejnych okresów rozliczeniowych spodziewany jest wzrost obrotów w salonach.

Sieć Intersport Polska posiada ponad 30 salonów zlokalizowanych w 19 największych miastach Polski. Podstawowa działalność firmy polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych. Lokale sieci znajdują się m.in. w warszawskich galeriach Złote Tarasy, Sadyba Best Mall, Arkadia, wrocławskich Magnolia Park, Pasaż Grunwadzki czy poznańskich Stary Browar, Galeria Pestka, CH M1 Poznań. Zarząd marki zapowiada, że w nadchodzącym 2012 roku planuje otworzyć nowe sklepy w kieleckiej Galerii Korona oraz w Galerii NoVa Park usytuowanej w Gorzowie Wielkopolskim.