CH Jantar: 30 proc. więcej odwiedzających

Obecnie powierzchnia centrum wynosi 30 tys. mkw.

Obecnie powierzchnia centrum wynosi 30 tys. mkw.

Na 8 tys. mkw. powierzchni części odzieżowej CH Jantar wśród nowych najemców pojawiły się takie marki jak: Zara, Stradivarius, Bershka, Pull&Bear, Diverse, Reporter, Tally Weijl, Ryłko, New Yorker, Pretty Girl, Glitter, Sephora, Marylin, Skarabeusz and Carte d’Or. Niektóre z nich w Słupsku goszczą po raz pierwszy.

Cała powierzchnia centrum wynosząca obecnie 30 tys. mkw. jest już prawie w 100 proc. skomercjalizowana. Obiekt jednak w dalszym ciągu się powiększa. Otwarcie kolejnej nowej części jest planowane na rok 2012. Po rozbudowie powierzchnia galerii zajmie 46 tys. mkw., co sprawi, że będzie to jeden z największych obiektów handlowych na Pomorzu. Inwestorem jest Mayland Real Estate, który także przejmie odpowiedzialność za zarządzanie centrum.

Plany zakladają, że oferta gastronomiczna poszerzy się do 13 rodzajów kuchni serwujących dania z całego świata. Pojawią się restauracje Amrest Group, Berlin Donner Kebap i Piramida (kuchnia arabska), Czerwone Sombrero (kuchnia meksykańska), Taste Station (kuchnia polska), restauracja oferująca potrawy chińskie, a także bary kawowe. Obecnie w centrum mieszczą się trzy restauracje szybkiej obsługi.

Mayland Real Estate  sp. z o.o. została zarejestrowana w warszawskim KRS w 2001 roku. Spółka jest jednym z wiodących developerów w segmencie handlowym w Polsce. W 2008 roku firma otworzyła trzy centra handlowe: Karolinka w Opolu, Pogoria w Dąbrowie I Jantar w Słupsku. W najbliższym czasie Mayland planuje inwestycje w 7 centrów handlowych o łącznej powierzchni 300 tys. mkw.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016