Wojas: przychody w listopadzie br. wzrosły o 34,5 proc.

Spólka stawia na rozwój w centrach handlowych

Spólka stawia na rozwój w centrach handlowych

W październiku br. przychód wyniósł 20,04 mln zł i był wyższy o ponad 20 procent w porównaniu z październikiem 2010, z kolei we wrześniu 2011 – 13,699 mln zł i był wyższy o 10,1 proc. od osiągniętych we wrześniu 2010 roku. Natomiast w sierpniu tego roku grupa odnotowała 4 proc. spadek przychodów ze sprzedaży.

Warto także wspomnieć, że w okresie styczeń – listopad 2011 wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniosła 130,355 mln zł i była wyższa o 16,6 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie 2010 roku.

Założona w 1990 roku firma Wojas (od 2007 roku spółka akcyjna) to jeden z największych polskich producentów obuwia. W 2008 r. firma zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pozyskany kapitał przeznaczono na rozbudowę i dokapitalizowanie sieci sprzedaży (w ciągu 3 lat liczba salonów niemal się podwoiła), rozbudowę zakładu produkcyjnego oraz rozwój działu wzorniczego. W tym samym roku nabyto 100 procent udziałów w Wojas Slovakia, intensyfikując ekspansję na rynek naszego południowego sąsiada. Według informacji uzyskanych przez Retailnet, firma zamierza stawiać na rozwój sieci w znaczących centrach i galeriach handlowych w dużych i średnich miastach.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016