Toys"R"Us w Polsce

– Nasze wejście do Polski stanowi część ekscytującej ekspansji sieci w Europie, ale też jest punktem potencjalnego startu ku innym krajom Wschodniej Europy – powiedział Antonio Urcelay, prezydent Toys”R”Us w Europie. – Dynamiczny rozwój rynku w Polsce i społeczeństwo ukierunkowane na rodzinę sprawiają, że jest to idealny kraj do rozwoju i jesteśmy dumni, że możemy przedstawić tę markę polskim konsumentom – dodał Urcelay.

W sklepach Toys”R”Us znajdą się takie marki jak Hasbro, Lego czy Mattel. Ponadto będą też brandy należące do sieci, których nie można znaleźć w innych sklepach. Firma zapowiada, ze będzie nawiązywała stosunki biznesowe z polskimi producentami. Zamierza też szukać okazji wprowadzania produktów polskich producentów do innych krajów, w których działa.

– Częścią naszej długofalowej strategii jest poszukiwanie okazji rozwoju na świecie, jak również rozpoznawanie okazji na nowych i pojawiających się rynkach, które mogłyby skorzystać z produktów i usług, które Toys”R”Us ma do zaoferowania, powiedział Jerry Storch, prezes zarządu i dyrektor zarządzający firmy.

26 października Sieć Toys”R”Us ogłosiła , że zamierza otworzyć swój pierwszy sklep w Polsce w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Sklep zajmie powierzchnię ponad 2300 mkw. W tej chwili sieć ma około 1600 sklepów w 35 krajach. Polska będzie 36. krajem ekspansji.