13 punktów do końca roku

Zarząd spółki w skład której wchodzą dwie marki: Wójcik oraz uruchomiona w 2009 roku Hot Oil, zapowiada, że do końca tego roku zamierza otworzyć trzy-cztery sklepy własne oraz 10 placówek partnerskich. Sklepy mające około 90 metrów kwadratowych powierzchni pojawić się maja w galeriach i centrach handlowych, w miastach mających minimum 60 tys. mieszkańców.

Strategia firmy zakłada jej dalszy rozwój. W chwili obecnej trwają prace nad rozwojem sieci sklepów marek już istniejących. – Obserwujemy jednocześnie rynek i rosnące potrzeby naszych klientów nie tylko w Polsce. W najbliższej przyszłości planujemy dalszy rozwój oparty na poszerzeniu asortymentu i portfolio marek grupy – czytamy na stronie firmy.

Wójcik Fashion Group to właściciel marki Wójcik, która specjalizuje się w sprzedaży ubranek dla dzieci do siódmego roku życia oraz Hot Oil, skierowaną do starszych dzieci. Obecnie pod szyldem Wójcik działają 52 placówki, z czego 38 to sklepy firmowe, 11 franczyzowe, a trzy partnerskie. Z kolei marka Hot Oil ma 58 punktów z których 50 to placówki partnerskie. Firma oprócz Polski dostępna jest także na rynkach niemieckim, rosyjskim, brytyjskim oraz amerykańskim.

Marka, której założycielką jest Ilona Wójcik powstała w 1987 roku, od kiedy otwarty został pierwszy sklep i profesjonalna szwalnia. Obecnie sklepy firmy znajdują się m.in. w CH Sfera w Bielsku Białej czy kieleckiej Galerii Echo.