CBRE: wzrost sprzedaży w internecie może zagrozić galeriom handlowym

Transakcje uciekają w rzeczywistość wirtualną

Transakcje uciekają w rzeczywistość wirtualną

– Internet staje się coraz silniejszym kanałem handlu i jest znaczącą alternatywą dla zakupów tradycyjnych. W przyszłym roku transakcje będą jeszcze intensywniej uciekały w rzeczywistość wirtualną – powiedziała Karina Kreja, Associate Director w dziale badań rynku i doradztwa firmy CBRE Polska, podczas Shopping Center Breakfast Briefing.

Zdaniem analityka z CBRE klienci coraz częściej będą oglądać produkty w sklepie tradycyjnym, ale kupować przez Internet. – Warto przy tym zaznaczyć, ze wielu najemców wchodzi do centrum handlowego z umową czynszu zależną od obrotu. Rynek musi więc na to zjawisko odpowiednio reagować – uważa Karina Kreja.

Firma CBRE należy do największych na świecie firm doradczych działających w sektorze nieruchomości komercyjnych. Zatrudnia około 31 tys. pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 300 placówkach na całym świecie (z wyłączeniem firm stowarzyszonych i partnerskich). Karina Kreja, Associate Director w dziale badań rynku i doradztwa firmy CBRE Polska, wystąpiła z prezentacją dotycząca prognoz dla rynku centró handlowych w 2012 roku na listopadowym Shopping Center Breakfast Briefing w warszawskim hotelu Hilton.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska