Kukartka: nowe otwarcia w ramach programu Kukartka Partner

Kukartka otwiera kolejne punkty partnerskie

Kukartka otwiera kolejne punkty partnerskie

Współpraca między Kukartką, a Toy Planet oparta jest na zasadach uproszczonej franczyzy i odbywa się w ramach programu stworzonego przez markę Kukartka – Kukartka Partner.

– Współpraca naszej firmy z Toy Planet bardzo dobrze się rozwija. W jej efekcie uruchomiono już stoiska w czterech punktach naszego partnera: w Oławie, w Nowym Sączu, a teraz w centrum Augustowa oraz w Nakle. Tylko w tym roku do współpracy w ramach programu Kukartka Partner przystąpiło dziesięciu nowych klientów, natomiast dwóch klientów otworzyło sklepy franczyzowe w Centrum Handlowym Millenium Hall w Rzeszowie i w Galerii Echo w Kielcach. Firma planuje w najbliższym czasie kolejne otwarcia. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to może jeszcze w tym roku zostanie otwarty punkt partnerski w Karpaczu i sklep franczyzowy w Warszawie – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Aleksandra Figas reprezentująca sieć Kukartka.

Program Kukartka Partner polega na wyodrębnieniu stoiska na zasadzie shop-in-shop w sklepie o podobnej branży upominkowej, papierniczej, zabawkowej, księgarni, kwiaciarni, ubrań i artykułów dla dzieci itp.

Firma obecnie posiada 22 sklepy własne, cztery franczyzowe i 36 punktów partnerskich. Pierwszy sklep marki został otwarty w 2000 roku w Poznaniu. Obecnie sieć jest dostępna m.in. w takich centrach i galeriach handlowych jak: warszawskie Złote Tarasy i Galeria Mokotów, Galeria Biała w Białymstoku, Port Łódź i Galeria Łódzka w Łodzi, Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu, Galeria Krakowska Galeria Kazimierz w Krakowie, Millenium Hall w Rzeszowie czy Solaris City Center w Opolu.

 

Reklama

Galeria Jurajska