Stara Przędzalnia kompletuje najemców

Ostatnio swoje sklepy w Pasażu Handlowym Stara Przędzalnia otworzyły znane sieci: outlet 50 style, salon 4F, biuro turystyczne, salon z damską odzieżą Quiosque oraz bar Przysmaki Babuni. Nowe salony zlokalizowane są w rozbudowanej część Pasażu i uzupełniają ofertę handlową obiektu.

– Stara Przędzalnia obecnie posiada około 450 mkw. wolnej powierzchni handlowej – powiedział w rozmowie z Retailnet.pl Piotr Błażejewski, członek zarządu spółki Stara Przędzalnia.

Obecnie zarząd spółki prowadzi kolejne rozmowy z potencjalnymi najemcami dotyczące pozostałej wolnej powierzchni usługowej. W Pasażu Handlowym Stara Przędzalnia swoje sklepy mają już takie brandy jak: Reserved, Reserved Kids, Empik, Cropp, House, Vision Express, Esotiq, Nature House, Alkoholowy Zawrót Głowy, Merit School – szkoła języków obcych, MR Bank S.A., Poczta Polska oraz Polska Grupa Energetyczna Obrót. Ofertę gastronomiczne zapewniają: Restauracja Szpularnia oraz Kawiarnia Cafanca. W sąsiadującej z Pasażem Galerii Żyrardów znajduje się: Carrefour Market, Rossman, Top Secret, RTV Mix AGD, Ray obuwie oraz operatorzy sieci komórkowych.

Pasaż Handlowy Stara Przedzalnia wraz z Galerią Żyrardów to obiekty jednokondygnacyje o powierzchni najmu około 7,2 tysięcy metrów kwadratowych. Zlokalizowany jest w centrum miasta przy ul. 1-go Maja. Komercjalizacją i zarządzaniem kompleksu zajmuje się firma Stara Przędzalnia Sp. z o.o.