Magdalena Dąbska optymistycznie patrzy w przyszłość Smyka

Naszym największym osiągnięciem od początku działalności było zbudowanie bardzo silnej pozycji marki Smyk rynku polskim, jak i ciągłe jej wzmacnianie poza granicami kraju. Dzięki dynamicznemu rozwojowi sieci naszych sklepów Smyk jest obecnie w Polsce niemal synonimem sklepu z zabawkami i artykułami dla dzieci. Z myślą o naszych małych gościach i ich opiekunach, każdego roku otwieramy do kilkunastu salonów. W 2011 roku otworzyliśmy w Polsce 14 nowych sklepów, kilka następnych również w pozostałych krajach, w których działamy takich jak Turcja, Ukraina, Rumunia, Rosja. Kolejnym dużym sukcesem dwóch ostatnich lat było wprowadzenie na rynek nowego konceptu Smyk Megastore, który oferuje jeszcze szerszy asortyment zabawek, ubrań i akcesoriów dziecięcych. Pod koniec 2010 roku został otwarty pierwszy sklep działający pod tą marką, W 2011 roku otworzyliśmy 2 kolejne salony w tym formacie.

Jeszcze jeden odnotowany w ostatnich tygodniach sukces zarówno marki Smyk (w sensie wizerunkowym), jak i Grupy EM&F (operacyjnie projekt jest zarządzany przez wchodzącą w skład Grupy firmę E-commerce Services, wyspecjalizowaną w prowadzeniu działań e-commerce w Internecie) to start sklepu internetowego SMYK.com. Dzięki niemu produkty znanych i lubianych marek, w tym SMIKI czy COOL CLUB oferowanych wyłącznie w sieci Smyk , stały się jeszcze bardziej dostępne dla wszystkich mieszkańców Polski – podsumowuje Magdalena Dąbska, dyrektor marketingu i PR i członek zarządu Smyk sp. zo.o.