Marka w Polsce cieszy się powodzeniem

Sklep w Złotych Tarasach jest pierwszym salonem marki w Polsce. Marka oferuje pełen asortyment odzieży damskiej na każdą porę roku w rozmiarach od najmniejszego brytyjskiego 6 do 22 , w tym przeznaczonych dla kobiet niewysokich.  Dorothy Perkins  oprócz kurtek, spodni, bluzek, koszul, spódnic sprzedaje także sukienki, buty oraz akcesoria takie jak paski, kapelusze, czy parasolki. Marka powstała 90 lat temu i obecnie jest jedną z największych detalicznych sieci odzieżowych w Wielkiej Brytanii. Prowadzi 600 sklepów. Poza Wielką Brytanią, marka jest obecna w takich krajach jak Indonezja, Filipiny, Singapur.

Klientki Dorothy Perkins są  w wielu między 25 a 40 lat. Typową klientką ubierającą się w odzież tej marki jest kobieta około trzydziestoletnia z ograniczoną ilością wolnego czasu ze względu na posiadanie dziecka lub absorbującej pracy. Kobiety ubierające się w sklepach Dorothy Perkins lubią modę, choć nie zawsze czują, że dotrzymują kroku nowym trendom i nie zawsze są zadowolone ze swojego wyglądu, a także nie do końca wiedzą w czym najlepiej mogą się zaprezentować. Marka stanowi więc odpowiedź na niepewność, inspirację oraz zapewnia poradę jednocześnie przy odpowiedniej jakości, szyku i cenie.

Alshaya jest operatorem 2000 sklepów w 17 krajach. Firma działa  na Bliskim Wschodzie, Północnej Afryce, Rosji, Turski, Europie Środkowej i Wielkiej Brytanii. Z krajów Europy Środkowej prowadzi biznes w Polsce i Republice Czeskiej oraz na Słowacji. W Polsce Alshaya jest operatorem takich marek odzieżowych jak Dorothy Perkins, TopShop, mothercare, marek kosmetycznych M.A.C. i the Body Shop, Alshaya oferuje także franczyzę Early Learning Centre, marki zabawek ogólnorozwojowych.

Alshaya Poland sp.  z o.o została zarejestrowana w warszawskim KRS w kwietniu 2006 roku. Jej kapitał zakładowy wynosi 33,29 mln zł. Właścicielem jest Rhino Investments Limited. Każdy z członków zarządu składającego się z osób o nazwisku Alshaya ma prawo do samodzielnego reprezentowania spółki.