Clemente otwiera kolejne salony obuwnicze

– Obecnie posiadamy swoje salony w Galerii Malta w Poznaniu, Fashion Hause Piaseczno oraz Factory Poznań. Wkrótce planujemy otwarcie sklepu także w jednym z najatrakcyjniejszych centrów handlowych w Lublinie. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy nowych lokalizacji. Strategia firmy zakłada otwieranie salonów w dużych i średnich miastach, zarówno w galeriach jak i przy głównych ulicach handlowych – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Olga Czerwińska, dyrektor działu rozwoju sieci, Clemente.

Salony Clemente projektowane są przez włoską pracownię architektoniczną, co jest gwarancją spójności pomiędzy wzornictwem marki, a wystrojem sklepu. Kluczowe elementy wystroju to prostota, minimalizm i wysokiej jakości meble. Całość zachowana jest w czarno-białej tonacji.

Korzenie firmy Clemente sięgają 1989 roku, kiedy to Domenico Clemente we Włoszech otworzył pierwszy salon i fabrykę obuwia. W 1997 podjęto decyzję o sprzedaż udziałów w spółce Albania Manufactura w celu skupienia się na rozwoju sieci sprzedaży, a rok później otwarto hurtownię obuwia w Belgii, która stała się strategicznym punktem dystrybucji do Francji, Luxemburga oraz Wielkiej Brytanii. Obecnie na całym świecie powstało już ponad 50 salonów Clemente, a od 2006 roku firma obecna jest również w Polsce. W salonach sieci znaleźć można szeroką ofertę obuwia damskiego, męskiego i akcesoriów.