Centro: do końca roku dziesięć salonów

Będą nowe salony centro

Będą nowe salony centro

– Szukamy głównie powierzchni w największych miastach, poczynając od miast ok. 100 tysięcy mieszkańców, choć również rozpatrujemy i mniejsze miasta. Wszystko zależy od charakterystyki proponowanego miejsca. Co do kryteriów, nie różnimy się bardzo od większości sieci handlowych. Dla lokalizacji miejskich oczywiście ważna jest zawsze ekspozycja, widoczność sklepu, przepływ ludzi, obecności docelowej grupy klientów czy sąsiedztwo branży odzieżowej. W tym przypadku wzajemnie, w naturalny sposób się uzupełniamy. Ważna też jest zawsze: bliskość transportu publicznego, osiedli mieszkaniowych, szkół itp. W przypadku centrów handlowych oczywiście zawsze bardzo dokładnie analizujemy jacy najemcy są reprezentowani w danym obiekcie oraz czy obiekt pełni inne dodatkowe funkcje poza handlowymi, takie jak sport czy rozrywka – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Gerard Mikina, dyrektor ds. ekspansji, Centro.

Międzynarodowa sieć salonów obuwia i akcesoriów Centro rozpoczęła swój rozwój w 2008 roku, sukcesywnie podbijając kolejne kraje – teraz przyszła pora na ekspansję na rynek polski. Salony o powierzchni 300-700 metrów kwadratowych odzwierciedlają koncepcję marki skierowanej do osób młodych. Nad ich designem oraz wnętrzem pracowały znane zagraniczne agencje, takie jak brytyjska FITCH, niemiecka Grushwitz oraz brandingowa Direct Design.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska