Ubrania marki mają oddawać emocje

Salony w outletach zajmują powierzchnie około 400 mkw. każdy. Oferują pełen przekrój rozmiarów odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej.

Desigual jest także obecny w 5 salonach Peek & Cloppenburg: w Warszawie w Centrum Arkadia, Wrocławiu w Magnolia Park, w Łodzi w Galerii Łódzkiej, w Krakowie w Bonarka City Center, Gdańsku w Galerii Bałtyckiej. Nowy salon jest planowany w Częstochowie.

Spółka Desigual utworzył w roku 1984 Szwajcar Thomas Meyer. Dziś jest obecna w łącznie 7 tys. sklepów, które oferują także odzież innych marek. Działa w 72 krajach; około 200 w największych miastach świata takich jak Nowy Jork, Paryż, Madryt, Barcelona, Londyn, Amsterdam, Lisbona, Berlin, Bahrain, Dubai, Moskwa, czy Kair. Sprzedaje swoje produkty także poprzez sieć 1,7 tys. stoisk handlowych i sklepików. Największy powierzchniowo sklep tej marki zlokalizowany jest w Madrycie. Liczy 2 tys. metrów kwadratowych.

Desigual w 2010 roku zanotował obrót na poziomie 450 mln euro. Sprzedał 15 mln sztuk odzieży. Peek & Cloppenburg jest spółka niemiecka z siedzibą w Dusseldorfie.