Diva rusza z franczyzą w Polsce

Diva ma w Polsce 23 sklepy własne

Diva ma w Polsce 23 sklepy własne

Diva w ramach pakietu dla franczyzobiorców oferuje doradztwo w lokalizacji sklepów, szkolenia, standardowe zasady wystroju sklepów i standardową ofertę produktową. Ponadto deklaruje pomoc w merchandisingu, regularne dostawy produktów odpowiadające wielkości sprzedaży, jak również partycypację w kosztach wyprzedaży towarów.

Od franczyzobiorców wymaga kapitału inwestycyjnego rzędu 70-150 tys. zł, zatowarowania nowego sklepu na poziomie 30-100 tys. zł. Optymalna powierzchnia sprzedaży to 15-35 mkw. Sklep powinien być zlokalizowany przy głównej ulicy lub w centrum handlowym. Wśród korzyści dla franczyzobiorców Diva wymienia okres zwrotu z inwestycji – od 10 miesięcy i narzut na towarze 250 proc. Przybliżony okres otwarcia sklepu to 30 dni od daty zawarcia umowy.

Diva ma w Polsce 23 sklepy własne. Marka rozpoczęła działalność w Australii w 2003 roku. Na drodze jej ekspansji znalazły się kolejno Nowa Zelandia, Indonezja, Singapur, Malezja, Tajlandia, Japonia i Chiny. Rozwój w Europie rozpoczęła od Rosji, następnie poprzez Kazachstan, trafiła do Łotwy, Serbii, Bułgarii i Izraela. W 2010 roku zaczęła działalność w Polsce. Obecna jest także w USA, Kanadzie i RPA.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016