Ubiory Patrizia Peppe są na okładkach popularnych pism kobiecych

Sklepy otwierane są zazwyczaj w centrach handlowych i są oddawane we franczyzę. Mają od 100 do 130 mkw. powierzchni. W Warszawie marka, za pośrednictwem R&D Poland, jest sprzedawana, oprócz Galerii Mokotów, także w CH Klif, w Poznaniu – w Starym Browarze, we Wrocławiu – w Arkadach Wrocławskich, w Katowicach – w Silesii, w Krakowie w centrum Bonarka, w Gdyni w centrum Klif. Showroom mieści się w Warszawie przy Al. Jana Pawła II.

Oprócz salonów, w których oferowany jest pełen asortyment odzieżowo-akcesoryjny Patrizia Peppe, R&D Poland, wyłączny dystrybutor marki w Polsce, prowadzi kilkanaście salonów, w których oferowane są także wyroby innych producentów. Patrizia Peppe produkuje zarówno odzież damską, męską, dziecięcą oraz obuwie. Jej ubiory prezentują modelki na okładkach takich pism jak Marie Claire, Vanity Fair, IQ czy Glamour.

Marka jest sprzedawana w sieci butików i sklepów na całym świecie, choć dobiera kraje w których jest obecna.  Prowadzi sprzedaż w takich państwach jak na przykład Senegal, czy Azerbejdżan.  W Wielkiej Brytanii marka jest obecna w najsłynniejszym domu towarowym Harrods. Jej ubiory są dostępne także w Hiszpanii, Portugalii, na Taiwanie, czy w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Bahrainie oraz Arabii Saudyjskiej. W Europie pod własną marką Patrizia Peppe prowadzi salon w Wiedniu, choć łącznie w tym kraju oferuje swoje wyroby w 22 sklepach.  Łącznie na całym świecie pod własną marką Patrizia Peppe prowadzi 100 salonów.

R&D Poland sp. z o.o. została zarejestrowana w warszawskim KRS w grudniu 2001 roku. Jej kapitał zakładowy wynosi 9 mln zł. Właścicielem jest Okita sp  zo.o z kapitałem 8,4 mln zł, której większościowym udziałowcem jest włoska spółka DPH srl (wcześniej R&D Italy), a mniejszościowym Paletma Industries Limited. DPH jest właścicielem oraz operatorem sklepów odzieżowych. Założycielem jest Walter Prati, który pełni także funkcje prezesa zarządu spółki Okita oraz jedynego członka zarządu spółki R&D Poland.