Alshaya Poland: trzy nowe marki w 2012 roku

W USA Victoria's Secret preferuje duże powierzchnie

W USA Victoria's Secret preferuje duże powierzchnie

Victoria’s Secret jest marką typowo kobiecą, co akcentuje poprzez kolorystykę oraz wzornictwo. Oferuje odzież, obuwie, bieliznę oraz dodatki, które sprzedaje poprzez sieć 1 000 salonów na całym świecie oraz sklep internetowy. Limited Brands w swoim portfelu posiada także takie marki jak  Pink, Bath and Body Works, La Senza, CO Bigelow, White Bam Candle Co I Henri Bendel. Firma prowadzi w samych Stanach Zjednoczonych 2,6 tys. sklepów, sama jest właścicielem 800. Sieć sklepów jest także rozwinięta w Kanadzie. W sumie Limited Brands prowadzi 2,97 tys. sklepów, w tym 1023 pod nazwą Victoria’’s secret. Co roku firma otwiera 8 nowych sklepów tej marki. W 2010 roku przychody korporacji wyniosły 9,6 mld dolarów. Po trzech kwartałach 2011 roku Limited Brands zanotowała 6,7 mld dolarów sprzedaży.

Alshaya jest operatorem 2000 sklepów w 17 krajach. Firma działa na Bliskim Wschodzie, Północnej Afryce, Rosji, Turcji, Europie Środkowej i Wielkiej Brytanii. Z krajów Europy Środkowej prowadzi biznes w Polsce i Republice Czeskiej oraz na Słowacji. W Polsce Alshaya jest operatorem takich marek odzieżowych jak Dorothy Perkins, TopShop, Mothercare, marek kosmetycznych M.A.C. i the Body Shop, Alshaya oferuje także franczyzę Early Learning Centre, marki zabawek ogólnorozwojowych.

Alshaya Poland sp. z o.o została zarejestrowana w warszawskim KRS w kwietniu 2006 roku. Jej kapitał zakładowy wynosi 33,29 mln zł. Właścicielem jest Rhino Investments Limited. Każdy z członków zarządu składającego się z osób o nazwisku Alshaya ma prawo do samodzielnego reprezentowania spółki.
 

Reklama

Galeria Jurajska