Silesia: zróżnicowany tenant mix

Silesia City Center

Silesia City Center

W nowej części Silesia City Center pojawiło się 60 nowych sklepów. Są to zarówno znane sieci odzieżowe, jak i autorskie butiki stworzone przez polskich projektantów oraz sklepy oferujące marki luksusowe, a także nowe restauracje oraz firmy świadczące usługi zdrowotne i kosmetyczne.

– Mieszkańcy Śląska są coraz zamożniejsi, tutejszy rynek chłonie dobra luksusowe i poszukuje produktów markowych z wyższej półki. Dlatego też na umieszczenie swoich sklepów w Silesia zdecydowały się Weekend by Max Mara, Pinko, Furla i Rolex. Z tego samego powodu Joanna Przetakiewicz zdecydowała się na swój drugi salon La Manii – wyjaśnia Małgorzata Ryfa, dyrektor ds. wynajmu Silesia City Center.

Nowa Silesia City Center zwiększyła swoją powierzchnię o 20 tys. mkw. Zarząd obiektu pozyskał też pięciu najemców ze sklepami wielkopowierzchniowymi, są to: H&M, Smyk Megastore, Cubus i KappAhl. Dwa pierwsze są sklepami dwupiętrowymi. Sklep sieci Van Graaf z 4830 mkw. powierzchni jest jednocześnie największym sklepem w całym centrum handlowym.

W Silesii pojawiły się także sieci odzieżowe znanych operatorów. Ponad 70 procent najemców nowej części zajęli – Inditex – właściciel Zary i Bershki, Massimo Dutti, Stradivarius, a także River Island, New Look oraz Lindex. Centrum poszerzyło także ofertę sklepów z butami i dodatkami. Na liście salonów z akcesoriami w nowej części znajdują się m.in. Coccinelle, Geox, Clarks, Street Shoes i Humanic.

Reklama

Galeria Jurajska