Artur Garnczarek, Sephora Polska: Czekamy na nowe, ciekawe projekty

Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży Sephora Polska

Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży Sephora Polska

W bieżącym również realizujemy swoje plany sprzedażowe. Pamiętajmy przy tym, że wyniki sprzedaży i jej dynamikę w poszczególnych krajach należy rozpatrywać, uwzględniając wielkość sieci, zasięg i liczbę salonów. Polska jest trzecim co do wielkości, po Francji i Włoszech, rynkiem Sephory. Posiadamy tu 85 perfumerii – mówi Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży Sephora Polska.

Plan na rok bieżący zakłada otwarcie jeszcze od trzech do pięciu nowych perfumerii, a w ciągu najbliższych czterech lat przybędzie ich od 12 do 17. Trwają rozmowy z kolejnymi centrami handlowymi w Polsce, a tempo otwarć będzie uzależnione od tego, co zaproponuje rynek. Czekamy na nowe, ciekawe projekty, choć będziemy też inwestować w tych, które już istnieją.

Sephora jest marką innowacyjną. Przejawia się to w kilku aspektach. Jako pierwsza sieć kosmetyczna na świecie zaoferowała swoim klientom nieograniczony dostęp do produktów. Ułatwia to aranżacja naszych salonów – kosmetyki są prezentowane na otwartej przestrzeni, dzięki czemu każdy może dotknąć i wypróbować dowolny produkt. Kolejny wyróżnik to oferowany asortyment – stale wprowadzamy nowe produkty, około 7-10 marek rocznie. Jako pierwsi wprowadziliśmy do Polski tak zwane marki doktorskie, czyli produkty pielęgnacyjne stworzone przez lekarzy dermatologów, rozwiązujące konkretne problemy naszych klientek. Kreujemy trendy i pokazujemy to, co aktualnie najmodniejsze i najbardziej na czasie.

Reklama

Galeria Jurajska