Zmiana konceptu Carrefour w Polsce

Nowy koncept Carrefour

Nowy koncept Carrefour

W Carrefour Arkadia, który jest pierwszym w Polsce sklepem zorganizowanym według nowego modelu hipermarketu, przestrzeń handlowa została przemyślana od nowa i zreorganizowana zgodnie z koncepcją podziału produktów. Zmianie uległa także aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Powierzchnia sprzedaży sklepu została zmodernizowana, co pozwoliło na rozszerzenie oferty i uzupełnienie jej o dodatkowy asortyment. Produkty zostały pogrupowane. Zaś jasno opisane działy produktów mają usprawnić poruszanie się po sklepie i obsługę.

– Z propozycją podobnych przekształceń Carrefour będzie występował w swoich najbardziej prestiżowych lokalizacjach i centrach handlowych. W najbliższym czasie zamierzamy wprowadzić podobne zmiany w dwóch innych warszawskich hipermarketach, w których połączymy nowoczesną, otwartą i przejrzystą formę organizacji sklepu z dbałością o zapewnienie klientom atrakcyjnej oferty produktów, w możliwie najniższych cenach. Będą do nich należały sklepy Carrefour Reduta i Carrefour Targówek – zapowiada Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

Wszystkie działania związane ze zmianą konceptu są kolejnym krokiem rozwoju sieci w Polsce. Poprzez realizację następnych inwestycji, Carrefour chce utrzymać swą pozycję na rynku. Po wprowadzeniu zmian w koncepcji sklepów franczyzowych Carrefour Express, kolejne rewolucje czekają hipermarkety Carrefour.

Reklama

Galeria Jurajska