Wolf Bracka z salonem Bottega Veneta

Marka jest kojarzona z dobrami luksusowymi

Marka jest kojarzona z dobrami luksusowymi

Bottega Veneta, która zdecydowała się na otwarcie salonu jednomarkowego, posiada salony sprzedaży między innymi w Australii, UISA, Azerbejdżanie, Chinach, Hong Kongu, Japonii, Korei Południowej, a w Europie – w Czechach, Niemczech, Danii, Francji, Wielkiej Brytanii, Grecji, Włoszech, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii i na Ukrainie. Oferuje odzież, meble, zastawy stołowe, biżuterię. W salonie w Polsce jest dostępny pełen asortyment z oferty marki, choć na razie bez mebli.

Właścicielem marki jest spółka Luxury Goods International będącej częścią Gucci Group. Właściciela takich marek jak Gucci, Balenciaga, YvesSaintLauren.  Grupa w 2010 roku zanotowała 14,6 mld euro sprzedaży oraz ponad miliard euro wolnego przepływu gotówki z prowadzonej działalności.

Otwarte w listopadzie 2011 roku Wolf Bracka liczy 11,8 tys. mkw. powierzchni komercyjnej przy 25 tys. mkw. powierzchni całkowitej. Parking ma 6,77 tys. mkw. Budynek jest zlokalizowany w niewielkiej odległości od Galerii Handlowej,  centrum Smyk oraz salonu Empik. W domu towarowym są także dostępne takie marki jak m.in. Chloe, Dries Van Noten, D&G.

Wolf Immobilien Service, należąca do grupy, została zarejestrowana w warszawskim KRS w grudniu 2002 roku. Jej kapitał zakładowy wynosi 7 mln zł. Wspólnikami spółki są Wiesław Likus posiadający udziały o wartości 2,33 mln zł, Leszek Likus posiadający udziały o wartości 2,33 mln zł oraz Tomasz Łopata posiadający udziały o wartości 2,33 mln zł. Wolf Immobilien Polen S.A została zarejestrowana w KRS w maju 2008 roku. Jej kapitał zakładowy wynosi 35 mln zł. Prezesem zarządu jest Leszek Likus. Spółka w 2010 roku zanotowała 27 mln zł zysku netto.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016