Dodatkowa oferta sznasa na wiekszą liczbę klientów

Umowa została podpisana na 12 miesięcy. Na początku odbędzie się trzymiesięczny test w salonach w Warszawie i okolicach. W okresie próbnym zostanie uruchomione 20 punktów, między innymi w galeriach handlowych, biurowcach czy dworcach. Później planowane jest uruchomienie punktów nadań (tzw. service pointów) we wszystkich salonach prasowych Relay i Inmedio, w których istnieje możliwość zapewnienia odpowiednich warunków dla ich lokalizacji.

W placówkach Service Point klienci mają do dyspozycji szereg dodatkowych usług, objętych standardową ceną nadania paczki, takich jak ubezpieczenie przesyłki do 5 tys. złotych, monitorowanie przesyłki 24h na dobę poprzez stronę www.siodemka.com, powiadomienie odbiorcy o statusie paczki za pomocą wiadomości sms bądź e-mail, a także możliwość skorzystania z informacji telefonicznej. Paczki nadane w Service Pointach dostarczane są na drugi dzień roboczy.

HDS Polska, z którą Siódemka podpisała umowę, jest jedną ze spółek wchodzących w skład Grupy Lagardère Services, największego dystrybutora i detalisty sprzedaży prasy, obecnego w 20 krajach Europy, Ameryki Północnej i Azji. W Polsce spółka działa od 1997 roku dynamicznie rozwijając się i budując własną ogólnopolską sieć detaliczną pod markami Relay i Inmedio. Po 14 latach rozwoju sieć HDS Polska liczy ok. 600 sklepów.