Siec rozpoczyna ekspansję w Polsce

Tiger oferuje szeroki wybór produktów codziennych.: zastawy stołowe, artykuły papiernicze, zabawki, świece, produkty do pielęgnacji ciała, artykuły dekoracyjne dla domu i biura, okulary do czytania i przeciwsłoneczne, akcesoria do komputerów i telefonów, parasole, produkty sezonowe. Sieć jest już znana w Danii, Szwecji, Islandii, Anglii, Irlandii, Holandii, Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Grecji, na Litwie i Łotwie.

Zebra zanotowała w 2010 roku 957 mln dolarów sprzedaży. Europa, Bliski Wschód i Afryka przynoszą 338 mln dolarów sprzedaży, Ameryka Północna – 407 mln dolarów, Azja blisko 124 mln dolarów.
Misją korporacji Zebra jest dostarczanie produktów i rozwiązań, które poprawiają zdolność jej klienta do integracji kluczowych zalet w celu wykorzystania ich do lepszej pracy poprzez właściwą ich identyfikację, określenie drogi realizacji oraz zarządzanie zasobami, działaniami oraz ludźmi.  Spółka projektuje, produkuje oraz sprzedaje urządzenia technologiczne pracujące z wykorzystaniem papieru, znajdujące zastosowanie zarówno w procesie wytwarzania, świadczenia usług oraz dla celów detalicznych.