Alshaya szuka nowych lokalizacji także dla Topshop

marka Topshop łączy w sobie klasykę z innowacyjnością

marka Topshop łączy w sobie klasykę z innowacyjnością

Pierwszy polski sklep Topshop  w warszawskich Złotych Tarasach ma powierzchnię kilkuset metrów kwadratowych. Wielkość kolejnych salonów marki ma być porównywalna, choć spółka nie wyklucza i mniejszych lokalizacji.  Ceny odzieży oferowanej w Topshop wahają się od 19 zł za bieliznę do 500 zł za kurtki.

Topshop jest znaną marką brytyjską  stworzoną w 1964 roku. W Wielkiej Brytanii ma 300 sklepów. Swoje wyroby oferuje m.in. na  popularnej, handlowej  ulicy Londynu – Oxford Street.  Tam mieści się jej flagowy salon, o powierzchni siegającej  27,5 tys. mkw., odwiedzany przez 250 tys. klientów tygodniowo.  W innych krajach  Topshop ma ponad sto salonów. Jest obecny m.in. na Broadwayu w Nowym Jorku, Michigan Avenue w Chicago, zaś otwarcie trzeciego salonu w USA, w Las Vegas planowane jest w marcu 2012 roku.  W Europie Topshop ma salony Czechach, na Ukrainie, w Chorwacji, Słowenii i Rosji.

Topshop należy do Arcadia Group, która oferuje takie marki odzieżowe jak Dorothy Perkins, Topman, Evans, Burton, Outfit, Miss Selfridge, Wallis oraz meblową BHS. Roczne przychody Grupy wynoszą 2,68 mld funtów. Grupa co roku inwestuje w rozwój biznesu około 100 mln funtów. Arcadia Group zatrudnia w sumie około 44 tys. osób i jest operatorem 2507 sklepów. Biznes międzynarodowy jest rozwijany poprzez sieć salonów franczyzowych w 36 krajach. 
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016