Międzynarodową twarzą Liu Jo jest Kate Moss

Spółka Liu Jo też zdecydowała się wejść do Polski w zeszłym roku. Swoje flagowe salony otworzyła  w Bonarka City Center w czerwcu 2010 roku oraz Silesia City Center w grudniu 2010 roku. Ważny dla firmy jest też salon w Promenadzie uruchomiony w kwietniu 2010 roku. Marka wybiera na sklepy najlepsze  lokalizacje, nie określając jednoznacznie wielkości sklepu.

Spółka Liu Jo Polska jest odpowiedzialna za inwestycje związane z umocnieniem pozycji marki w Polsce. Międzynarodową twarzą marki jest Kate Moss, a w Polsce Kamila Szczawińska.
Liu Jo prowadzi sprzedaż marki Liu Jo, Liu Jo Jeans, Liu Jo Bottom Up, Liu Jo Jeans Men, Liu Jo Accessories, Liu Jo Shoes, Liu Jo Underwear, Liu Jo Junior. Nie wszystkie sklepy oferują pełen asortyment marki.

Spółka Liu Jo Polska sp. z o.o. została zarejestrowana w lutym 2010 roku, z kapitałem 2,4 mln zł. Członkiem zarządu jest Walter Antonio Prati, zarządzający takze takimi spółkami jak R&D Poland. Prezesem zarządu jest Mauro Stefanin. Udziały w Liu Jo Polska o wartości po milion złotych posiadają Lilla Piu Arte oraz Liu Jo Spa. Spółka Stefanin srl posiada udziały o wartości 241 tys. zł.