Aleksander Walczak, Dekada Realty: Pomysł na kryzys.

Dekada nie da się kryzysowi

Dekada nie da się kryzysowi

– Jestem optymistą, jeżeli chodzi o kondycję najemców na polskim rynku w przyszłym roku. Większość z nich jest już dobrze przygotowana na trudniejsze czasy w zakresie popytu, oferując produkty zróżnicowane pod względem ceny. Promocje cenowe stały się chlebem powszednim i prawie każdy produkt posiada marki z różnych półek cenowych. To pozwala na robienie zakupów adekwatnych do możliwości finansowych klientów, nawet jeżeli te są mniejsze. Komercjalizując Galerię Dekada dbamy o stworzenie dogodnej oferty cenowej dla klientów. Poza tym wierzę w instynkt samozachowawczy światowych decydentów gospodarczych, którzy zapewne w przyszłym roku ogłoszą sukces w pokonywaniu kryzysu – mówi w rozmowie z Retailnet.pl, Aleksander Walczak, prezes zarządu, Dekada Realty.

Dekada Realty (wcześniej Grupa Foren) powstała w 2007 roku. Jej celem jest realizacja inwestycji głównie w sektorze nieruchomości komercyjnych. Obecnie portfolio firmy to projekty liczące łącznie 70 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). W jego skład wchodzą nowoczesne galerie i centra handlowe zlokalizowane w centrach średniej wielkości miast w całej Polsce. Spółka planuje budowę co najmniej 10 convenience shopping centers w miastach o strefie zasięgu około 40-50 tysięcy mieszkańców.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016