Guess prowadzi sprzedaż jeansów, odzieży damskiej i męskiej, obuwia, akcesoriów oraz perfum, a także dodatków, takich jak okulary słoneczne "by Marciano".  W ramach marki funkcjonują cztery linie produktowe: Guess Jeans, Guess by Marciano, Guess Footwear, Guess Accessories.

W Polsce Guess posiada sklepy z odzieżą w  Promenadzie, Galerii Mokotów oraz CH Klif w Warszawie. Salony Guess Jeans zlokalizowano także w galerii Echo w Kielcach, Lublin Plaza w Lublinie, Silesii w Katowicach. Guess Accessories znajduje się w Arkadii w Warszawie. Salon by Marciano  funkcjonuje we wrocławskim w domu towarowym Renoma, Guess Footwear – w Starym Browarze w Poznaniu.

G. Poland została zarejestrowana w sierpniu 2003 roku. Z informacji zawartych w KRS wynika, że jej właścicielem jest spółka Okita, w której większościowe udziały posiada DPH srl (wcześniej R&D Italy).

Sprzedaż netto notowanej na giełdzie w Nowym Jorku spółki Guess, w  roku obrotowym zakończonym 29 stycznia 2011 roku, wyniosła 290 mln dolarów. Największa część przychodów pochodzi z rynku europejskiego. Marka ma silna pozycję we Włoszech, z których się wywodzi oraz we Francji, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. W Europie Guess posiada 474 sklepy, w USA i Kanadzie 481, zaś w Azji- 40. W roku obrotowym 2012 spółka planuje, że sprzedaż na samym tylko rynku europejskim przekroczy miliard dolarów.  

Guess Inc jest zarejestrowana w stanie Dalaware w USA.  Podstawową działalnością spółki jest projektowanie, dystrybucja oraz sprzedaż wyrobów odzieżowych, obuwia oraz innych akcesoriów, które mają wpisywać się w europejski i amerykański styl życia. Guess ubiera dzieci, osoby starsze,  młodzież, choć najważniejszym klientem pozostaje dla niego osoba pomiędzy 18 a 32 rokiem życia.